Priekuļu tehnikums - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi - Prof. vidējā izglītība pēc pamatizglītības

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Uzņemšana:Plānota uzņemšana 2018./19. gadā
Ieraksts atjaunots:2018-02-19
Programmas veidsProfesionālā vidējā izglītība pēc pamatizglītības - 3. PKL (3.līmeņa profesionālā kvalifikācija)
Profesionālā kvalifikācijaKlientu apkalpošanas speciālists (3. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Diploms par profesionālo vidējo izglītību;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
Programmas kods33346011
 
Ilgums4 gadi
Izglītības ieguves formaKlātiene
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaValsts budžets
GrantsAudzēkņi saņem valsts stipendiju
 
Programmas aprakstsKlientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem (turpmāk – produkti) un organizācijas struktūru, piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā, veic sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, aizpilda finanšu pirmdokumentus un izstrādā dažāda veida pārvaldes dokumentus. Klientu apkalpošanas speciālists strādā pie komersantiem, valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos.
Programmas mājaslapawww.vplt.lv/index.php?id=42&s=s#te
Iepriekšējā izglītība, prasības15 gadi, pamatizglītība
Profesionālās izglītības iestāde
Iepriekšējais nosaukums:Priekuļu un Jāņmuižas Valsts tehnikums
Egļu gatve 9, Priekuļi, Priekuļu pag., Priekuļu nov., LV-4126
Tel:64130602; 64130679  Fax:64130602
E-pasts:priekulu.tehnikums@pt.edu.lv  pt.edu.lv

Social Sharing