Aizkraukles Profesionālā vidusskola - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi - Prof. vidējā izglītība pēc pamatizglītības

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Uzņemšana:Plānota uzņemšana 2018./19. gadā
Ieraksts atjaunots:2018-02-14
Programmas veidsProfesionālā vidējā izglītība pēc pamatizglītības - 3. PKL (3.līmeņa profesionālā kvalifikācija)
Profesionālā kvalifikācijaKlientu apkalpošanas speciālists (3. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Diploms par profesionālo vidējo izglītību;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
Programmas kods33346011
 
Ilgums4 gadi
Izglītības ieguves formaKlātiene
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaValsts budžets
GrantsMācību laikā audzēkņi saņem stipendiju (atkarībā no sekmēm un apmeklētības)
 
Programmas aprakstsDarba saturs:

Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem; piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā. Iegūst, izvērtē, pārbauda un sniedz klientiem nepieciešamo informāciju.

Izstrādā, noformē, aizpilda dažāda veida pārvaldes dokumentus un finanšu pirmdokumentus. Savas kompetences ietvaros piedalās tirgus izpētē, projektu izstrādē. Klientu apkalpošanas speciālists strādā valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos un citās organizācijās, kas nodarbojas ar klientu apkalpošanu.

Darba iespējas:

Klientu apkalpošanas speciālists strādā valsts iestādēs, kā arī jebkurā uzņēmumā, kas sniedz pakalpojumus vai pārdod preces, piemēram, izziņu centros, tūrisma aģentūrās, bankās, tīkla pārdošanas uzņēmumos.
Iepriekšējā izglītība, prasības15 gadi, pamatizglītība
Profesionālās izglītības iestāde
Jaunceltnes iela 21, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101
Tel:65121035
E-pasts:aizkavs@inbox.lv  www.apvs.lv

Social Sharing