Biznesa vadības koledža - Komercdarbība - specializācija "Mārketings un reklāma" - 1. līm. prof. studijas

Komercdarbība - specializācija "Mārketings un reklāma"
Uzņemšana:Ziemas uzņemšana 2019./20. gadā
Ieraksts atjaunots:2019-11-29
Programmas veids1.līmeņa profesionālā studiju programma
Profesionālā kvalifikācijaMārketinga un tirdzniecības speciālists (4. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības diploms;
Licence / akreditācijaSaskaņā ar Augstskolu likuma Pārejas noteikumu 48.p. studiju virziens akreditēts līdz 31.12.2020.
Programmas kods41345
 
Ilgums2,5 gadi
Studiju veidsNepilna laika
Izglītības ieguves formaNeklātiene nedēļas nogales tālmācība vai e-studijas
Kredītpunkti80
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa795 EUR semestrī (2020./21.)
 
Programmas aprakstsZiemas uzņemšana 2019./20. gadā: dokumentus pieņem no 19.11.2019. līdz 15.03.2020.

Studiju programma «Komercdarbība» ir piemērota:

tiem, kas vēlas veiksmīgāk pārdot savus produktus;
tiem, kas vēlas veidot karjeru mārketinga un pārdošanas jomā;
tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
tiem, kam nepieciešama kvalitatīva augstākā izglītība, bet ir iespēja studēt tikai neklātienē.

Mārketinga, reklāmas un tirdzniecības studijas

Biznesa vadības koledža piedāvā tālmācības studiju programmu «Komercdarbība». Augstskolas programmas mērķis ir, īstenojot mārketinga studijas neklātienē un tālmācībā, sagatavot profesionālus mārketinga un pārdošanas speciālistus, ar izpratni par starptautisko tirgu un digitālā mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību lomu uzņēmumu efektivitātes celšanā.

Augstākā izglītība mārketingā un tirdzniecībā – akreditēta tālmācības studiju programma nodrošina vispārīgo teorētisko vadības, pārdošanas, psiholoģijas zināšanu bāzi, kas dod iespēju turpmākajā studiju gaitā modelēt un veidot priekšstatus par dažādām saskarsmes, vadības, komunikācijas teorijām. Programmā iekļautās prakses laikā, studenti nostiprināt nepieciešamās zināšanas un iemaņas izvēlētajā specialitātē – mārketingā un pārdošanā. Mārketinga plānošanas un reklāmas, starptautiskā mārketinga un tirdzniecības, menedžmenta, organizāciju psiholoģijas, tiesību zinātņu un ekonomikas studiju kursu apguve veido pamatu turpmākās profesionālās izglītības iespējām Latvijas un ārzemju augstskolās.
Programmas mājaslapawww.bvk.lv/studiju-programmas/marketings-reklama-un-sabiedriskas-attiecibas
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība, CE latviešu valodā un svešvalodā (angļu/ vācu/ krievu)
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2019./2020. gadā: lasīt šeit
Koledža
Biznesa vadības koledža
Alberta iela 13, Rīga, LV-1010
Tel:67803261; 28651242
E-pasts:bvk@bvk.lv  www.bvk.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2019./2020. gadā: lasīt šeit