Latvijas Universitāte - Komunikācijas zinātne - Bak. studijas

Komunikācijas zinātne
Uzņemšana:Uzņemšana 2019./20. gadā
Ieraksts atjaunots:2019-09-18
Programmas veidsBakalaura studiju programma
GrādsSociālo zinātņu bakalaurs komunikācijas zinātnē
Izglītības dokuments Bakalaura diploms;
Licence / akreditācijaSaskaņā ar Augstskolu likuma Pārejas noteikumu 48.p. studiju virziens akreditēts līdz 31.12.2020.
Programmas kods43321
 
Ilgums3 gadi (pilna laika), 3,5 gadi (nepilna laika)
Studiju veidsPilna laika/Nepilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene dienas; Neklātiene nedēļas nogales
Kredītpunkti120
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaValsts budžets vai maksas: 2100 EUR gadā (pilna laika); 1575 EUR gadā (nepilna laika) (2019./20.)
GrantsLasīt šeit: https://www.lu.lv/gribustudet/stipendijas-un-krediti/stipendijas/
 
Programmas aprakstsStudiju programma sagatavo speciālistus ar zināšanām un prasmēm komunikācijas un mediju analīzē. Studiju laikā tu iemācīsies izprast komunikācijas procesus, kritiski tos novērtēt, analizēt un būtiskākais – arī veidot un ietekmēt. Komunikācijas studiju programmā ir četras apakšprogrammas. Sākot ar 3. (klātienes studentiem) vai 4. (neklātienes studentiem) semestri tev būs iespēja specializēties vienā no tām:

Žurnālistikas apakšprogrammā tu mācīsies vākt un analizēt informāciju un sagatavot to dažādiem medijiem un auditorijām. Tev būs iespēja trenēties multimediju studijā un patstāvīgi gatavot materiālus dažādiem medijiem – ziņas, viedokļrakstus, TV un radio sižetus, avīžu un žurnālu rakstus, video vēstījumus un īsfilmas.

Korporatīvās komunikācijas apakšprogrammā tu apgūsi zināšanas par komunikāciju ar sabiedrību un dažādām tās grupām, organizāciju un indivīdu tēla veidošanu, mārketinga komunikāciju, pasākumu organizēšanu, mācīsies plānot kampaņas, analizēt sabiedrisko attiecību praksi, kā arī jau studiju laikā praktiski izstrādāsi savus projektus.

Reklāmas apakšprogrammā tu iegūsi zināšanas par auditorijas izpētes, reklāmas veidošanas, kampaņu plānošanas un organizācijas principiem, mārketinga komunikāciju, reklāmas ideju, dizainu un tekstu radīšanu, kā arī jau studiju laikā praktiski izstrādāsi savus reklāmas vēstījumus un projektus.

Multimediju producēšanas apakšprogrammā tu apgūsi multimediju producēšanas prasmes – praktiskas zināšanas par īsfilmu veidošanu, multimediju ziņu formātiem un to veidošanas principiem, mediju ekonomiku, multimediju moderēšanu un efektīvu komunicēšanu jaunajos mediju formātos.

Darba iespējas pēc studiju beigām ir plašas – Latvijas un starptautiskajos sabiedrisko attiecību un reklāmas uzņēmumos, televīzijā, radio, presē un interneta medijos, valsts, pašvaldību un privāto uzņēmumu nodaļās, kas nodrošina komunikāciju ar partneriem, klientiem un sabiedrību.
Programmas mājaslapawww.lu.lv/studijas/fakultates/socialo-zinatnu-fakultate/bakalaura-limena-studijas/komunikacijas-zinatne
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība, CE - latviešu valoda, svešvaloda (angļu, vācu, franču - var aizstāt ar starptautiska testa rezultātu – informāciju skat. LU mājas lapā)
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumus studiju programmās 2019./2020. gadā lejupielādēt šeit
Augstskola
Raiņa bulvāris 19, Rīga, LV-1586
Tel:67034444
E-pasts:lu@lu.lv  www.lu.lv