Alberta koledža - Mārketings un tā inovācijas - Digitālais mārketings - 1. līm. prof. studijas

Mārketings un tā inovācijas - Digitālais mārketings
Uzņemšana:Uzņemšana 2021./22. gadā
Ieraksts atjaunots:2021-04-21
Programmas veids1.līmeņa profesionālā studiju programma
Profesionālā kvalifikācijaTirgvedības un tirdzniecības speciālists (4. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības diploms;
Licence / akreditācijaSaskaņā ar grozījumiem Augstskolu likumā studiju virziena akreditācija pagarināta līdz 30.06.2021.
Programmas kods41342
 
Ilgums2,5 gadi
Studiju veidsNepilna laika
Izglītības ieguves formaNeklātiene; Tālmācība
Kredītpunkti80
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa660 EUR semestrī (1320 EUR gadā) (2021./22.)
 
Programmas aprakstsStudiju programmas mērķis:

Sagatavot augsti kvalificētus mārketinga speciālistus ar specializāciju digitālajā mārketingā atbilstoši ceturtā (EKI 5.) līmeņa tirgvedības speciālista profesionālās kvalifikācijas prasībām, kuri spēj sniegt ekonomiski pamatotus, radošus un sociāli atbildīgus mārketinga pakalpojumus uzņēmējiem Latvijā un Eiropas Savienībā.

Studiju programmas rezultāti:

1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par digitālo mārketingu un e-komerciju

2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā

3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus

4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību

5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences

6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai

7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.

Absolventu iespējas

Mārketinga nozīme uzņēmumos un organizācijās ar katru gadu palielinās, un labi tirgvedības speciālisti ir ikviena augoša un konkurētspējīga uzņēmuma veiksmes pamats, īpaši ar attīstītām digitālā mārketinga un e-komercijas prasmēm un izpratni.

Kur varēs strādāt?

Tirgvedības speciālisti var strādāt gan privātajos uzņēmumos, gan publiskās pārvaldes iestādēs, veicot tirgus un patērētāju izpēti un analīzi, izstrādājot un īstenojot mārketinga plānu, digitālā mārketinga stratēģiju un pielietojot daudzveidīgus digitālā mārketinga rīkus. Vari sākt strādāt kā tirgvedības speciālists, kļūt par nodaļas vai departamenta vadītāju un nākotnē pat par uzņēmuma vai organizācijas vadītāju, kā arī, balstoties uz iegūtajām digitālā mārketinga zināšanām, veiksmīgi veidot pats savu uzņēmumu.

Kur varēs turpināt studijas?

Pēc koledžas absolvēšanas ir iespēja turpināt studijas kādā no Latvijas augstskolām, iestājoties vēlākos studiju semestros, piemēram, Ekonomikas un kultūras augstskolā. Var izvēlēties turpināt studijas kādā no ārvalstu augstskolām.
Programmas mājaslapawww.alberta-koledza.lv/contents.php?parent=67
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā vai vidējā profesionālā izglītība, CE latviešu valodā, matemātikā un svešvalodā (vai starptautiskā testa vērtējums svešvalodā)
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2021./2022. gadā: lasīt šeit
Koledža
Skolas iela 22, Rīga, LV-1010
Tel:20175667
E-pasts:info@alberta-koledza.lv  www.alberta-koledza.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2021./2022. gadā: lasīt šeit