Ekonomikas un kultūras augstskola - Mārketings - 1. līm. prof. studijas

Mārketings
Uzņemšana:Uzņemšana 2024./25. gadā
Ieraksts atjaunots:2023-11-30
Programmas veids1.līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma - 5. LKI (īsais cikls, programma ar kodu 41)
Profesionālā kvalifikācijaTirgvedības speciālists (5. PKL)
Izglītības dokuments Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības diploms;
Licence / akreditācijaStudiju virziens akreditēts līdz 26.08.2027.
Programmas kods41345
 
Ilgums2 gadi (pilna laika), 2,5 gadi (nepilna laika)
Studiju veidsPilna laika/Nepilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene; Neklātiene
Kredītpunkti80
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa770 EUR semestrī (pilna laika un nepilna laika) (2023./24.)
 
Programmas aprakstsProgrammas mērķi un uzdevumi

Mērķi:

nodrošināt studentiem zināšanu, prasmju un kompetences kopumu mārketingā atbilstoši Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajām ietvarstruktūras 5. līmenim;
sagatavot speciālistus mārketinga ar analītisku un sistēmisku domāšanu, kuru zināšanas un prasmes ļauj plānot un organizēt mārketinga darbību organizācijā.

Uzdevumi:

nodrošināt studiju procesu, kas atbilst normatīvo aktu un darba tirgus prasībām, kā arī studentu centrētai pieejai augstākajā izglītībā;
nodrošināt mācībspēku kvalifikāciju pedagoģiskajā un zinātniskajā jomā;
nodrošināt un attīstīt zinātniski pētniecisko darbību studiju programmā;
nodrošināt un attīstīt infrastruktūru un materiāli tehnisko bāzi atbilstoši studiju programmas īstenošanas vajadzībām;
attīstīt starptautisko sadarbību ar radniecīgām augstākās izglītības iestādēm, uzņēmumiem un organizācijām.

Studiju rezultāti

Programmas absolvents – drošs un pārliecināts par sevi, labākais prezentētājs auditorijā un veiksmīgs jaunu ideju īstenotājs!

Pēc sekmīgas studiju programmas apguves absolvents:

Zina (zināšanas un izpratne):

zina mārketinga jēdzienus un principus;
zina mārketinga plānošanas principus.

Prot (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):

spēj plānot mārketinga darbību organizācijā;
spēj organizēt mārketinga darbību organizācijā;
spēj strādāt mārketinga nodaļas komandā;
spēj argumentēti diskutēt par mārketinga jomas aspektiem;
spēj veikt pētījumus par mārketinga darbību organizācijā;
spēj patstāvīgi organizēt savu darbu.

Kompetence (analīze, sintēze, novērtēšana):

spēj rast radošus risinājumus mārketinga problēmu novēršanā;
spēj aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas mārketinga jomā, izmantojot dažādas speciālās metodes;
spēj izmantot un apstrādāt dažāda veida informāciju un statistiku, izmantojot informācijas tehnoloģiju risinājumus.
Programmas mājaslapaaugstskola.lv/content.php?parent=72
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība. Personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas no 2004.gada:
CE latviešu valodā;
CE svešvalodā;
CE matemātikā.
Personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas pirms 2004.gada vai atbrīvotas no CE kārtošanas, kā arī personām, kuras vidējo izglītību ieguvušas ārvalstīs:
CE vai atzīme latviešu (valsts) valodā;
CE vai atzīme svešvalodā;
CE vai atzīme matemātikā.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2024./2025. gadā: lasīt šeit
Augstskola
Iestādes tips:Lietišķo zinātņu augstskola
Pērnavas iela 62, Rīga, LV-1009
Tel:20009053; 28451040
E-pasts:sic@eka.edu.lv  www.eka.edu.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2024./2025. gadā: lasīt šeit