Vidzemes Augstskola - Tūrisma stratēģiskā vadība konkurētspējai - Mag. studijas

Tūrisma stratēģiskā vadība konkurētspējai
Status:Jauna programma!
Uzņemšana:Uzņemšana 2022./23. gadā
Ieraksts atjaunots:2022-08-22
Programmas veidsMaģistra studiju programma
GrādsSociālo zinātņu maģistrs tūrisma un atpūtas organizācijā
Izglītības dokuments Maģistra diploms;
Licence / akreditācijaProgramma licencēta 27.10.2021., tiks iekļauta akreditētā studiju virzienā. Studiju virziens akreditēts līdz 10.04.2023.
Programmas kods45812
 
Ilgums1,5 vai 2 gadi
Studiju veidsPilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene
Kredītpunkti80
Mācību valodalatviešu/angļu (LV/EN)
Mācību/studiju maksaValsts budžets vai par maksu: 3094 EUR gadā (2022./23.)
GrantsLasīt šeit:  
Programmas aprakstsStudiju programma veidota ņemot vērā aktuālās pārmaiņas tūrisma, viesmīlības un atpūtas nozarēs, kurās paveras lieliskas iespējas karjeras veidošanai, jo darba tirgū ir ārkārtīgi augsts pieprasījums pēc profesionāļiem. Studējot programmā jūs apgūsiet kā veicināt tūrisma vietu, uzņēmumu un citu organizāciju konkurētspēju, un kā stratēģiski vadīt organizācijas krīžu, pēckrīžu un nenoteiktības apstākļos.

Jūs varēsiet mācības ērti savienot ar darbu, jo studijas notiek gan attālināti, gan klātienē. Neatņemama studiju sastāvdaļa ir ne vien mācību ekskursija Ziemeļvalstu – Baltijas valstu reģionā, bet arī mācību ekskursijas studiju kursos.  Studiju laikā jums būs iespēja ne tikai iepazīties ar starptautisku biznesa pieredzi, bet arī apzināt un iepazīt potenciālos sadarbības partnerus. Studiju laikā docētāji darbojas arī kā konsultanti Jūsu profesionālo problēmjautājumu risināšanā, aktīvi iesaistot studiju procesā studiju biedrus un nozares profesionāļus

Konkurētspējas stiprināšana, viedu ceļojumu galamērķu un organizāciju stratēģiskā vadība tiek aplūkota caur Ziemeļvalstu un Baltijas valstu labāko prakšu pieredzes stāstiem, izceļot mūsdienu tehnoloģiju radītās iespējas no biznesa datu analīzes līdz pat prognozēšanai un produkta dizainam, pārmaiņu vadīšanai un spējai pielāgoties mainīgiem apstākļiem, kā arī  citiem aspektiem paturot prātā daudznozaru perspektīvu. 

Studiju programmu īsteno Vidzemes Augstskola (ViA). Tā veidota sadarbībā ar Satakuntas Augstskolu (SAMK) (Pori, Somija).

KARJERA

Studiju programmas absolventi iegūs prasmes, kas palīdzēs uzsākt pašiem savu uzņēmējdarbību vai strādāt tūrisma, viesmīlības un citos ar brīvā laika pavadīšanu saistīto nozaru uzņēmumu vadītāju un ekspertu pozīcijās atbildot par mārketingu, organizācijas vadību, pakalpojumu vadību, produkta attīstību. Studiju programma arī vērsta uz profesionāļu sagatavošanu darbam publiskajā sektorā, piemēram, tūrisma galamērķu vadības organizācijās, tūrisma plānošanā pašvaldībās, dažādās kultūras mantojuma organizācijās u.c.
Programmas mājaslapava.lv/lv/studijas/magistrs/turisma-strategiska-vadiba-konkuretspejai/par-programmu
Iepriekšējā izglītība, prasībasProfesionālais vai akadēmiskais bakalaura grāds sociālajās un cilvēkrīcību zinātnēs, komerczinībās un administrēšanā vai tūrisma un atpūtas organizācijā, kultūras vadībā vai tam pielīdzināma izglītība. Angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. IESTĀJPĀRBAUDĪJUMS.
Iestājpārbaudījuma vērtējumu veido:
rakstisks pārbaudījums - 60%
motivācija studijām - 30%
angļu valodas zināšanas - 10%.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2022./2023. gadā: lasīt šeit
Augstskola
Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras nov., LV-4201
Tel:26603322; 64207230
E-pasts:info@va.lv  www.va.lv