Biznesa vadības koledža - Komercdarbība - specializācija "Pārdošana un klientu apkalpošana" - 1. līm. prof. studijas

Komercdarbība - specializācija "Pārdošana un klientu apkalpošana"
Status:Jauna apakšprogramma!
Uzņemšana:Ziemas uzņemšana 2019./20. gadā
Ieraksts atjaunots:2019-11-29
Programmas veids1.līmeņa profesionālā studiju programma
Profesionālā kvalifikācijaMārketinga un tirdzniecības speciālists (4. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības diploms;
Licence / akreditācijaSaskaņā ar Augstskolu likuma Pārejas noteikumu 48.p. studiju virziens akreditēts līdz 31.12.2020.
Programmas kods41345
 
Ilgums2,5 gadi
Studiju veidsNepilna laika
Izglītības ieguves formaNeklātiene nedēļas nogales tālmācība vai e-studijas
Kredītpunkti80
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa795 EUR semestrī (2020./21.)
 
Programmas aprakstsZiemas uzņemšana 2019./20. gadā: dokumentus pieņem no 19.11.2019. līdz 15.03.2020.

Komercdarbības specializācija «Pārdošana un klientu apkalpošana» ir piemērota:

tiem, kas vēlas veidot karjeru pārdošanas jomā;
tiem, kas vēlas veiksmīgāk pārdot savus produktus;
tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;

Pārdošana un klientu apkalpošana

Biznesa vadības koledža piedāvā specializāciju «Pārdošana un klientu apkalpošana» tālmācības studiju programmas «Komercdarbība» ietvaros. Augstskolas programmas mērķis ir, īstenojot mārketinga studijas neklātienē un tālmācībā, sagatavot profesionālus pārdošanas un apkalpošanas speciālistus, ar izpratni par vietējo un starptautisko tirgu, mārketinga un reklāmas plānošanu. Augstākā izglītības specializācijas programma nodrošina vispārīgo teorētisko pārdošanas vadības, psiholoģijas un pārdošanas veicināšanas zināšanu bāzi, kas dod iespēju turpmākajā studiju procesā modelēt un veidot priekšstatus par dažādām saskarsmes, pārdošanas vadības un apkalpošanas teorijām. Pārdošanas un, komunikācijas teorijas un prakses, publiskās uzstāšanās mākslas, digitālas pratības, uzņēmējdarbības un sociālpsiholoģisko treniņu kursi veido pamatu turpmākās profesionālās izglītības iespējām. Augstskolas programmas mērķis ir, īstenojot studijas neklātienē un tālmācībā, sagatavot profesionālus pārdošanas un apkalpošanas speciālistus, ar izpratni par vietējo un starptautisko tirgu. Programmas realizācijas gaitā tiek atspoguļoti pārdošanas, apkalpošanas, mārketinga un reklāmas mērķi un uzdevumi, plānošanas posmi un sasniedzamie rezultāti, atklātas speciālistam nepieciešamās īpašības un kvalitātes, psiholoģiskā sagatavotība, darba formas, metodes un to pilnveides ceļi.
Programmas mājaslapawww.bvk.lv/studiju-programmas/pardosana-un-klientu-apkalposana
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība, CE latviešu valodā un svešvalodā (angļu/ vācu/ krievu)
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2019./2020. gadā: lasīt šeit
Koledža
Biznesa vadības koledža
Alberta iela 13, Rīga, LV-1010
Tel:67803261; 28651242
E-pasts:bvk@bvk.lv  www.bvk.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2019./2020. gadā: lasīt šeit