Latvijas Kultūras akadēmija - Kultūras centra stratēģiskā un personāla vadība - Prof. pilnveide

Kultūras centra stratēģiskā un personāla vadība
Ieraksts atjaunots:2023-11-15
Programmas veidsProfesionālās pilnveides izglītība (20P vai 30P)
Izglītības dokuments Profesionālās pilnveides izglītības apliecība;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
Programmas kods30P345131
 
Ilgums160 stundas
Izglītības ieguves formaKlātiene; Tālmācība
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa340 EUR par visu programmu (2024.g.)
 
Programmas aprakstsLatvijas Kultūras akadēmijas Tālākizglītības centrs sadarbībā ar Latvijas Nacionālo kultūras centru un Kultūras darbinieku biedrību ir izstrādājis jaunu izglītības programmu Latvijas kultūras centru vadītājiem, kas ļaus uzlabot prasmes kultūras centru darba ilgtermiņa plānošanā un komandas veidošanā. Kursa dalībnieki, veicot kursa mācību uzdevumus, iegūst apliecību par valsts licencētas profesionālās pilnveides programmas apguvi 160 akadēmisko stundu apmērā.

Kursa mērķis

iegūt zināšanas un apgūt prasmes par kultūras centra stratēģisko un personāla vadību kvalitatīva kultūras piedāvājuma nodrošināšanai pašvaldībās, mērķtiecīgi plānojot pieejamos resursus un veidojot sadarbību ar vietējiem iedzīvotājiem.
Kursa saturs

Kursa programmā ir ietverti četri galvenie mācību moduļi, kuru ietvaros dalībnieki radīs atbildes uz aktuāliem jautājumiem kultūras centru vadībā, gūstot strukturētu pārskatu par nepieciešamajiem tālākā darba virzieniem.

Stratēģiskā plānošana un vadība

Kā un kāpēc plānot kultūras centra darbu vidējā termiņā? Kā noteikt mērķus un rezultātus?
Kādi uzdevumi jāveic metodiskajiem kultūras centriem? Kā argumentēt nepieciešamību ieguldīt kultūrā? Kā analizēt savu auditoriju? Kā plānot kultūras centra budžetu un piesaistīt ārējo finansējumu?

Kultūras produktu veidošana un izplatīšana

Kāda ir kultūras produktu specifika? Ko ietver pasākumu producēšana? Kā radoši attīstīt pasākumu koncepciju? Kādus uzdevumus ietver tehniskā producēšana un kādas ir mūsdienu tehnoloģiskās iespējas? Ko nedrīkst aizmirst, domājot par pasākumu risku vadību un klientu apkalpošanas kvalitāti?

Personāla vadība kultūras organizācijā

Kādi ir personāla vadības galvenie uzdevumi? Kā veidot organizatorisko struktūru un sadalīt pienākumus? Kā deleģēt uzdevumus un motivēt darbiniekus? Kā atbalstīt talantus un risināt konfliktus?

Organizācijas tēla un reputācijas veidošana

Kas veido organizācijas tēlu un iekšējo kultūru? Kāda loma ir organizācijas reputācijai un kas to nosaka? Kā veidot pārliecinošu publisko uzstāšanos? Kādi ir profesionālās etiķetes noteikumi?

Katra moduļa noslēgumā dalībnieki veic noteiktu uzdevumu patstāvīgi vai grupās.

Mācību formāts - lekcijas, diskusijas un semināri, patstāvīgie uzdevumi un grupu darbs, ekskursijas kultūras pakalpojumu sniegšanas organizācijās.
Mērķauditorija

kultūras centru un namu vadītāji, kuru uzdevums ir plānot kultūras centra darbu vietējās kultūrvides veidošanā un nodrošināt noteikto mērķu izpildi, īstenojot sekmīgu personāla vadību.

Dalībnieku ieguvumi:

izpratne par kultūras organizācijas stratēģisko vadību un prasmes kultūras centra interešu aizstāvībā;
zināšanas par kultūras centra darbības stratēģijas izstrādi, mērķu un rezultātu noteikšanu, budžeta plānošanu;
pamatzināšanas par kultūras produktu specifiku, izpratne par auditorijas vajadzību izpēti un auditorijas iesaistes veidiem;
pamatzināšanas par pasākumu producēšanas aspektiem, tai skaitā tehnisko producēšanu, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas;
pamatzināšanas personāla vadībā kultūras organizācijā;
pamatzināšanas par organizācijas tēla un reputācijas veidošanu;
prasmes pārstāvēt un prezentēt savu organizāciju.
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi bakalaura programmās 2023./2024. gadā: lasīt šeit
Augstskola
Iestādes tips:Mākslu un kultūras universitāte
Ludzas iela 24, Rīga, LV-1003
Tel:67140175
E-pasts:admin@lka.edu.lv  www.lka.edu.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi bakalaura programmās 2023./2024. gadā: lasīt šeit