Alberta koledža - Mārketings un tā inovācijas - Digitālais mārketings - 1. līm. prof. studijas

Mārketings un tā inovācijas - Digitālais mārketings
Uzņemšana:Uzņemšana 2020./21. gadā
Ieraksts atjaunots:2020-04-26
Programmas veids1.līmeņa profesionālā studiju programma
Profesionālā kvalifikācijaTirgvedības un tirdzniecības speciālists (4. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības diploms;
Licence / akreditācijaSaskaņā ar Augstskolu likuma Pārejas noteikumu 48.p. studiju virziens akreditēts līdz 31.12.2020.
Programmas kods41342
 
Ilgums2 gadi (pilna laika), 2,5 gadi (nepilna laika)
Studiju veidsPilna laika/Nepilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene dienas; Neklātiene nedēļas nogales tālmācība vai e-studijas
Kredītpunkti80
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa1320 EUR gadā (pilna, nepilna laika un e-studijas) (2020./21.)
 
Programmas aprakstsStudiju programmas mērķis:

Sagatavot augsti kvalificētus mārketinga speciālistus ar specializāciju digitālajā mārketingā atbilstoši ceturtā (EKI 5.) līmeņa tirgvedības speciālista profesionālās kvalifikācijas prasībām, kuri spēj sniegt ekonomiski pamatotus, radošus un sociāli atbildīgus mārketinga pakalpojumus uzņēmējiem Latvijā un Eiropas Savienībā.


Studiju programmas uzdevumi:

Nodrošināt tādu studiju procesa norisi, kas studējošajiem sniegtu iespējas apgūt profesijā nepieciešamās zināšanas, prasmes, iemaņas un vērtības (attieksmes) atbilstoši valsts izglītības standarta, komercdarbības speciālista vai grāmatveža profesijas standarta, attiecīgo normatīvo aktu prasībām, Eiropas augstākās izglītības telpas (ESG 2015) un ANO programmā „Atbildīga menedžmenta principi izglītībā” (Principles of Responsible Management Education) vadlīnijām
Nodrošināt studiju procesa norisi atbilstoši izglītības standartam, Latvijas normatīvo aktu, Eiropas augstākās izglītības telpas (ESG 2015) prasībām un ANO programmas PRME (Principles of Responsible Managment Education) prasībām
Sniegt gan vispārīgas, gan specializētas zināšanas mārketinga jomā ar fokusu uz digitālo mārketingu
Attīstīt profesionālās prasmes un iemaņas atbilstoši mūsdienu darba tirgus un sabiedrības vajadzībām
Nodrošināt studējošo prasmju un iemaņu attīstību uzņēmumos prakses laikā, kā arī veicināt šo prasmju un iemaņu attīstību, organizējot kopīgus projektus ar darba devējiem
Veicināt sadarbību ar citām Latvijas un ārvalstu augstākās izglītības iestādēm
Nodrošināt studiju kvalitāti, piesaistot kvalificētus mācībspēkus un studiju procesā izmantojot mūsdienīgu metodisko, zinātnisko un materiāli tehnisko nodrošinājumu
Veidot sociālās prasmes, sekmējot motivētu un atbildīgu attieksmi
Veicināt analītisko domāšanu, kas ļauj risināt problēmas un pieņemt lēmumus
Veicināt radošo domāšanu, kas ļauj efektīvi risināt problēmas un dod konkurences priekšrocības
Orientēt studentus uz tālākās profesionālās izglītības pilnveidošanas nepieciešamību mūža garumā

Studiju programmas rezultāti:

1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par digitālo mārketingu un e-komerciju

2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā

3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus

4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību

5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences

6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai

7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.

Kur varēs strādāt?

Tirgvedības speciālisti var strādāt gan privātajos uzņēmumos, gan publiskās pārvaldes iestādēs, veicot tirgus un patērētāju izpēti un analīzi, izstrādājot un īstenojot mārketinga plānu, digitālā mārketinga stratēģiju un pielietojot daudzveidīgus digitālā mārketinga rīkus. Vari sākt strādāt kā tirgvedības speciālists, kļūt par nodaļas vai departamenta vadītāju un nākotnē pat par uzņēmuma vai organizācijas vadītāju, kā arī, balstoties uz iegūtajām digitālā mārketinga zināšanām, veiksmīgi veidot pats savu uzņēmumu.
Programmas mājaslapawww.alberta-koledza.lv/contents.php?parent=67
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība, CE latviešu valodā un svešvalodā
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2020./2021. gadā: lasīt šeit
Koledža
Skolas iela 22, Rīga, LV-1010
Tel:67288824
E-pasts:info@alberta-koledza.lv  www.alberta-koledza.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2020./2021. gadā: lasīt šeit