Digitālais asistents
| Nākamā | 
    Rezultāti : 1 - 10 no 22
	
			
			
| Apdrukas tehnoloģijas Sociālās integrācijas valsts aģentūra | ||
| Norises vieta:Profesionālā izglītība | ||
|  | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:570 stundas Mācību/studiju maksa:Cilvēkiem ar funkcionēšanas ierobežojumiem vai invaliditāti, vai prognozējamu invaliditāti - valsts budžets (pēc profesionālās piemērotības noteikšanas) (2025./26.) | ||
| Koka izstrādājumu izgatavošana Dzelzavas Pakalnu pamatskola | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:3 gadi | ||
| Koka izstrādājumu izgatavošana Limbažu novada speciālā pamatskola | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:3 gadi | ||
| Koka izstrādājumu izgatavošana Rozentovas pamatskola | ||
| Norises vieta:Rozentovas iela | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:2 gadi | ||
| Koka izstrādājumu izgatavošana Sociālās integrācijas valsts aģentūra | ||
| Norises vieta:Profesionālā izglītība | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā tālākizglītība - 2. LKI (programma ar kodu 10T) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:2880 stundas Mācību/studiju maksa:Cilvēkiem ar funkcionēšanas ierobežojumiem vai invaliditāti, vai prognozējamu invaliditāti - valsts budžets (pēc profesionālās piemērotības noteikšanas) (2025./26.) | ||
| Koka izstrādājumu izgatavošana Tukuma novada pamatskola "Spārni" | ||
| Norises vieta:Lamiņu muiža, Tukums, Raudas iela | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:2 gadi (2324 st.) | ||
| Kokizstrādājumu izgatavošana Daugavpils Stropu pamatskola - attīstības centrs | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:2 gadi (2324 stundas) | ||
| Kokizstrādājumu izgatavošana Jūrmalas pamatskola | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:2 gadi (2324 st.) | ||
| Kokizstrādājumu izgatavošana Kandavas Lauksaimniecības tehnikums | ||
| Norises vieta:Cīrava | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Kokapstrādes iekārtu operators (3. PKL)Programmas veids:Arodizglītība pēc pamatizglītības -3. LKI (programma ar kodu 32) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:3 gadi Mācību/studiju maksa:Valsts budžets | ||
| Kokizstrādājumu izgatavošana Kokneses pamatskola - attīstības centrs | ||
| 
		            Profesionālā kvalifikācija:Koksnes materiālu apstrādātājs (2. PKL)Programmas veids:Profesionālā pamatizglītība pēc speciālās pamatizglītības  - 2. LKI (programma ar kodu 22) | ||
| Valoda:latviešu (LV) | ||
| Izglītības ieguves forma:Klātiene | ||
| Ilgums:2 gadi | ||
| Nākamā | 
    Rezultāti : 1 - 10 no 22
		
	

