Rīgas Valsts tehnikums - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi - Prof. vidējā izglītība pēc pamatizglītības

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Uzņemšana:Plānota uzņemšana 2023./24. gadā
Ieraksts atjaunots:2023-02-14
Programmas veidsProfesionālā vidējā izglītība pēc pamatizglītības - 4. LKI (programma ar kodu 33)
Profesionālā kvalifikācijaKlientu apkalpošanas speciālists (4. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Diploms par profesionālo vidējo izglītību;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
Programmas kods33346011
 
Ilgums4 gadi
Izglītības ieguves formaKlātiene
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaValsts budžets
GrantsAudzēkņi saņem stipendiju un transporta naudas kompensāciju MK noteiktajā kārtībā
 
Programmas aprakstsIzglītības programmā apgūstamās prasmes:

sniegt profesionālu informāciju par uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem;
palīdzēt klientiem izvēlēties piemērotākos pakalpojuma veidus un produktus;
strādāt ar dažādiem informācijas izklāsta veidiem un piedāvāt tos klientiem;
lietot specializētas datubāzes;
noformēt pārvaldes dokumentus;
nodrošināt dokumentu apriti klientu apkalpošanas procesā;
noformēt sniegto pakalpojumu dokumentus, aizpildīt finanšu pirmdokumentus, aizpildīt preču pasūtīšanas un pieņemšanas dokumentus;
piedalīties mārketinga pasākumos;
lietot datortehniku un biroja aprīkojumu.

Klientu apkalpošanas speciālista pienākumi un uzdevumi, kas tiek apgūti mācību procesa laikā:
Izglītības procesā tiek sagatavots klientu apkalpošanas speciālists, kurš spēs informēt esošos un potenciālos klientus par organizācijas struktūru, produktiem, veikt sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, noformēt finanšu pirmdokumentus, veikt mārketinga pasākumus, izstrādāt nepieciešamos dokumentus un sistēmas, nodrošināt pārvaldības un speciālo dokumentu apriti, lietojot specializētas datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus.

Darba iespējas:
Klientu apkalpošanas speciālists var strādāt privātajā sektorā, valsts un pašvaldību pārvaldes institūcijās, biedrībās un nodibinājumos.

Mācību laikā apgūst profesionālos moduļus:

organizācijas darbības pamatprocesi;
biroja darba organizēšana (1.līmenis);
dokumentēšana;
dokumentu un informācijas aprite (1.līmenis);
biroja darba organizēšana (2.līmenis);
korporatīvā komunikācija;
produkta uzskaites un finanšu dokumentēšana;
klientu vajadzību izpēte;
profesionālā saziņa svešvalodās;
lietišķo tikšanos organizēšana;
klientu apkalpošana;
klientu apkalpošanas speciālista prakse.

Tālākizglītības iespējas:

Izglītojamajiem, apgūstot papildu moduļus atbilstoši nozares “Uzņēmējdarbība, finanses, grāmatvedība, administrēšanas (vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība un komerczinības)” moduļu kartei, iespējams iegūt citu profesionālo kvalifikāciju vai papildu kompetences.

Turpināt izglītību augstākas pakāpes profesionālās izglītības programmās.

Pašizglītoties.

Vispārējās vidējās izglītības iegūšanai optimālā līmenī apgūst Latviešu valodu un Literatūru, Matemātiku un Angļu valodu, vispārīgā līmenī apgūst Sportu.
Iepriekšējā izglītība, prasības15 gadi, pamatizglītība
Profesionālās izglītības iestāde
Krišjāņa Valdemāra iela 1C, Rīga, LV-1817
Tel:67324146; 26128169
E-pasts:kanceleja@rvt.lv  www.rvt.lv